Crevillent homenatja els col·lectius implicats en la vacunació davant el tancament del ”vacunódromo” del Félix Candela

L’Ajuntament va agrair la labor i l’esforç realitzat pels sanitaris i la resta de professionals i agrupacions de voluntaris que han participat en la campanya de vacunació durant aquests 6 mesos, en un acte celebrat ahir per la vesprada en el Poliesportiu Félix Candela

Crevillent. – L’Ajuntament de Crevillent va realitzar ahir per la vesprada un acte en homenatge públic a tots els col·lectius que han participat de manera activa en el procés de vacunació massiva contra la Covid-19, que s’ha desenvolupat en el Poliesportiu Félix Candela durant els últims sis mesos i fins a aquest dimarts, dia en què s’han tancat també la resta de centres de la Comunitat Valenciana, passant la vacunació als centres de salut.

Durant l’acte es va entregar una placa commemorativa a María José Miralles, coordinadora del Centre de Salut de Crevillent, i a Antonia Soriano, directora comarcal de Salut Pública, en agraïment a tot l’esforç i el treball desenvolupat per els sanitaris i sanitaries que han participat en aquesta campanya. Comptant amb la presència de la Conselleria de Sanitat a través d’Encarna Llinares, per part de la Direcció Provincial de Sanitat, i Antonio Vizcaíno, cap del Comissionat de la nostra àrea de salut.

Van ser homenatjats també Creu Roja Crevillent i Protecció Civil pel destacat paper que han assumit els seus voluntaris durant aquests mesos, fent un esment especial a Ángel Ruiz Quinto, membre de Protecció Civil de Crevillent que va participar en la campanya de vacunació des del primer moment i que va morir recentment. Així com la Policia Local, per la instauració d’un cordó especial de seguretat, les àrees d’Esports i Emergències, per la coordinació i el bon manteniment dins i fora del recinte, i les empreses Selesa i CTL, pels tractaments de desinfecció i neteja de les instal·lacions.

La regidora de Sanitat Gema Candelaria Asencio, presentadora de l’acte, va destacar l’enorme treball realitzat pel capital humà de les diferents entitats així com la seua “capacitat de coordinació i vocació de servei que han demostrat des del minut un de la pandèmia”. I va ressaltar que, fins ara, s’ha administrat a la població crevillentina un total de 43.557 dosi.

El tancament de l’acte va ser dut a terme per l’alcalde José Manuel Penalva qui, a més de destacar el paper de cadascuna de les entitats participants en la campanya, va voler donar les gràcies al poble de Crevillent per la seua responsabilitat en acudir de manera majoritària al Pavelló Municipal a vacunar-se, “única manera d’avançar i posar fre a una pandèmia que tants problemes ha ocasionat en la vida social, familiar, econòmica i cultural dels crevillentins i crevillentines”.

NOTA DE PRENSA

Crevillent homenajea a los colectivos implicados en la vacunación ante el cierre del Félix Candela como “vacunódromo”

  • El Ayuntamiento agradeció la labor y el esfuerzo realizado por los sanitarios y el resto de profesionales y agrupaciones de voluntarios que han participado en la campaña de vacunación durante estos 6 meses, en un acto celebrado ayer tarde en el Polideportivo Félix Candela

Crevillent (29/09/2021).- El Ayuntamiento de Crevillent realizó ayer tarde un acto en homenaje público a todos los colectivos que han participado de forma activa en el proceso de vacunación masiva contra la Covid-19, que se ha desarrollado en el Polideportivo Félix Candela durante los últimos seis meses y hasta este martes, día en el que se han cerrado también el resto de centros de la Comunidad Valenciana, pasando la vacunación a los centros de salud.

Durante el acto se entregó una placa conmemorativa a María José Miralles, coordinadora del Centro de Salud de Crevillent, y a Antonia Soriano, directora comarcal de Salud Pública, en agradecimiento a todo el esfuerzo y el trabajo desarrollado por las y los sanitarios que han participado en esta campaña. Contando con la presencia de la Conselleria de Sanidad a través de Encarna Llinares, por parte de la Dirección Provincial de Sanidad, y Antonio Vizcaíno, jefe del Comisionado de nuestra área de salud.

Fueron homenajeados también Cruz Roja Crevillent y Protección Civil por el destacado papel que han asumido sus voluntarios durante estos meses, haciendo una mención especial a Ángel Ruiz Quinto, miembro de Protección Civil Crevillent que participó en la campaña de vacunación desde el primer momento y que falleció recientemente. Así como la Policía Local, por la instauración de un cordón especial de seguridad, las áreas de Deportes y Emergencias, por la coordinación y el buen mantenimiento dentro y fuera del recinto, y las empresas Selesa y CTL, por los tratamientos de desinfección y limpieza de las instalaciones.

La concejala de Sanidad Gema Candelaria Asencio, presentadora del acto, destacó el enorme trabajo realizado por el capital humano de las diferentes entidades así como su “capacidad de coordinación, empeño y vocación de servicio que han demostrado desde el minuto uno de la pandemia”. Y resaltó que, hasta ahora, se ha administrado a la población crevillentina un total de 43.557 dosis.

El cierre del acto fue llevado a cabo por el alcalde José Manuel Penalva quien, además de destacar el papel de cada una de las entidades participantes en la campaña, quiso dar las gracias al pueblo de Crevillent por su responsabilidad al acudir de forma mayoritaria al Pabellón Municipal a vacunarse, “única forma de avanzar y poner freno a una pandemia que tantos problemas ha ocasionado en la vida social, familiar, económica y cultural de los crevillentinos y crevillentinas”.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.