Hui, 17 de setembre, comença una nova edició dels cursos d’estiu de la UMH que tindran lloc a la Casa Municipal de Cultura

Crevillent. – En aquesta ocasió la temàtica en la qual se centra el curs és la importància del patrimoni cultural immaterial, una riquesa que diàriament es gaudeix però que en moltes ocasions no s’aprecia. El curs donarà inici el dia 17 de setembre a les 17.30 i finalitzarà el dia 1 d’Octubre.

El curs ha sigut coordinat i organitzat per la tècnica de Cultura de l’Ajuntament de la localitat, Ana Satorre, qui afirma que està molt satisfeta per la resposta de l’alumnat i agraeix a tot el professorat la seua disponibilitat i acceptació per formar part d’aquest cicle formatiu.

En el cas de Crevillent es posarà en coneixement dels assistents dos projectes els objectius dels quals són recopilar, conservar i difondre la memòria oral dels més majors. D’una banda, el dut a terme durant molts anys pel professor Vicent-Josep Pérez i Navarro, i per un altre, el realitzat des de la Regidoria de Cultura en col·laboració amb el Taller d’Ocupació sota la direcció d’Ana Satorre.

Crevillent també serà present donant a conéixer el patrimoni de la pedra seca, tècnica que ha sigut inclosa per la UNESCO en la seua llista Representativa del Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat. Un curs complet que aborda camps molt variats i que farà reflexionar als assistent sobre com s’ha de tendir a la conservació i divulgació d’aquest patrimoni intangible.

El regidor de Cultura Jesús Ruiz, convida a tota persona interessada a assistir a les conferències organitzades. A més agraeix a la universitat el seu compromís perquè Crevillent continue sent seu d’aquests cursos d’estiu que ofereixen l’oportunitat a alumnes universitaris a formar-se i ajuden a enriquir els coneixements de tots els assistents.

Nueva edición de los cursos de verano de la UMH en Crevillent

  • Hoy, 17 de septiembre, comienza una nueva edición de los cursos de verano de la UMH que tendrán lugar en la Casa Municipal de Cultura

Crevillent. – En esta ocasión la temática en la que se centra el curso es la importancia del patrimonio cultural inmaterial, una riqueza que diariamente se disfruta pero que en muchas ocasiones no se aprecia.El curso dará inicio el día 17 de septiembre a las 17:30 y finalizará el día 1 de Octubre.

El curso ha sido coordinado y organizado por la técnica de Cultura del Ayuntamiento de la localidad, Ana Satorre, quien afirma que está muy satisfecha por la respuesta del alumnado y agradece a todo el profesorado su disponibilidad  y aceptación por formar parte de este ciclo formativo.

En el caso de Crevillent se pondrá en conocimiento de los asistentes dos proyectos cuyos objetivos son recopilar, conservar y difundir la memoria oral de los más mayores. Por un lado, el llevado a cabo durante muchos años por el profesor Vicent-Josep Pérez i Navarro, y por otro, el realizado desde la Concejalía de Cultura en colaboración con el Taller de Empleo bajo la dirección de Ana Satorre.

Crevillent también estará presente dando a conocer el patrimonio de la piedra seca, técnica que ha sido incluida por la UNESCO en su lista Representativa del Patrimonio Cultural Inmaterial de la Humanidad.

Un curso completo que aborda campos muy variados y que hará reflexionar a los asistente sobre cómo se debe tender a la conservación y divulgación de este patrimonio intangible.

El Concejal de Cultura Jesús Ruiz, invita a toda persona interesada a asistir, puesto que cualquiera puede ser oyente de las conferencias organizadas. Además agradece a la universidad su compromiso de que Crevillent siga siendo sede de estos cursos de verano, que ofrecen la oportunidad a alumnos universitarios a formarse y ayudan a enriquecer los conocimientos de todos los asistentes.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.